Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:12:47+01:00
Warunki zyskania odpustu zupełnego w miesiącu listopadzie, a dokładnie od 1-8 listopada, są następujące:
1) Pobożne nawiedzenie kościoła lub kaplicy,
2) Odmówienie "Ojcze nasz" i "Wierzę w Boga",
3) Dowolna modlitwa w intencji Ojca Świetego,
4) Spowiedź i Komunia św.
5) Nawiedzenie cmentarza .
Od południa Dnia Wszystkich Świętych i przez cały Dzień Zaduszny w kościołach i kaplicach publicznych można uzyskać odpust zupełny, ale tylko jeden raz.
  • am1
  • Początkujący
2009-11-01T19:13:19+01:00
Ci co odwiedza kosciol lub kaplice odmowic Ojcze Nasz wierze, w boga przyjma komunjie sw., pojda do spowiedzi i odmowia jakokolwiek modlitwe w intecji Ojca Swietego. Trzeba wowczas wybic przywiazanie do jakiegokolwiek grzechu .
2009-11-01T19:21:51+01:00