Odpowiedzi

2010-03-31T20:23:18+02:00
Zagadka muzyczna
kalambury,
literowanie solo
literowanie drużynowe
wiedza o polsce
i to z kołem fortuny
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:26:38+02:00
Kalambury
licytacja
literowanie trudnych słów osobno
literowanie słowa całą drużyną
zagadki muzyczne
druzyny przedstawiaja sobie nawzajem 4 rozwiazania jakiegos starego polskiego słowa a drużyna przeciwna je zgaduje ( nie pamietam jak sie nazywa konkurencja;P)
wiedza o polsce:
regiony
sport
cytaty

koło fortuny

licze na naj...:)
28 2 28
2010-03-31T20:28:30+02:00
Cytaty z filmów
polszczyzna
tajemniczy przedmiot
regiony polski
kalambury
wiedza o polsce
licytacje
sport
finał
11 2 11