Odpowiedzi

2009-11-01T19:00:27+01:00
Nie zdążę odprowadzić macka do skzoły calgon jest to najlepszy proszek o prania, pralka się nie psuje.. zapraszamy do kupowania calgonu!
jest to reklama ktora zacheca kupowanie danego proszku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:01:36+01:00
Reklamy uwodzą nas na wiele różnych sposobów. Głównym z nich, jest chyba najprostszy z możliwych sposobów, a mianowicie zamęczanie odbiorcy ciągłymi, natrętnymi reklamówkami. A my bombardowani przez nie, przez długi czas w końcu stwierdzamy, że to produkt reklamowany jest tym najlepszym. Najprostszym przykładem są napoje gazowane, mam tu na myśli Coca-Colę i Pepsi. Który z nas idąc do sklepu, wrzuci do wózka inną colę? Tych mniejszych firm, tę nie reklamowaną?
Sposób następny: idę do sklepu i jaki towar biorę? Oczywiście, ten nad którym wisi wielki szyld z napisem PROMOCJA. Choćby inny taki sam towar był lepszy lub tańszy. Przykładem tego jest każdy supermarket, kiedy tylko wejdziemy do środka widzimy kolorowe szyldy z napisem PROMOCJA. I właśnie ten artykuł najprawdopodobniej weźmiemy. Bo przecież skoro jest promocja to czemu by go nie kupić?
Sposób trzeci: reklama mająca trafić do ludzi młodych jest przygotowana tak by młodym się spodobała. Idealnym przykładem jest reklama TelePizzy. Po pierwsze występują w niej inni młodzi ludzie, to jeszcze starają się rapować. Czyli robią to co młodym się podoba! A do tego jeszcze ta promocja i nagrody dla wszystkich... Wiadomo, że skusi się na to prawie każdy. Zresztą skoro reklama jest w telewizji to o numer telefonu też jest łatwo. A gdybym zamówił pizzę w innej pizzeri to w życiu nie przywieźli by jej tak szybko. To sposób naszego myślenia.
Reklama jest na tyle niebezpieczna, że niektóre z jej typów są zakazane. Na przykład reklama polegająca na pokazywaniu czegoś innego a tylko w ułamku sekundy logo produktu reklamowanego. Mimo wszystko to właśnie ten produkt utkwi nam w pamięci.
Sposobów w jaki uwodzą nas reklamy jest dużo więcej ale są one do siebie bardzo zbliżone. Dlatego też wymieniłem tylko te najłatwiej zauważalne.
4 5 4