Odpowiedzi

2010-03-31T20:25:43+02:00
"Przepraszam"- to taka mała bakteria, trochę za późno to powiedziałeś
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:28:43+02:00
Pragnę zadedykować Ci tą.... (książkę,film,piosnkę?). Tak naprawdę żaden z nas nie jest winny tej kłótni. Czasem po prostu tak jest i mam nadzieję, że Tobie również uda się to zrozumieć. Pamiętaj, że "jednomyślność jest rzeczą bardzo nudną w rozmowie".

* cytat Michel de Montaigne
3 5 3