Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:28:56+02:00
15: 6=2,5
2,5 *0,5=1,25 kg
2010-03-31T20:31:06+02:00
Rozczyn :
na 1 = 6 dag
na 2 = 12 dag
na 2.5= 15 dag

DROŻDZY

WODA
2,5 * 1 L = 2,5 L

MĄKA
2,5 * 0,5 KG = 1 , 25 KG

LICZE NA NAJ
2010-03-31T20:35:25+02:00
15 ÷ 6 = 2.5 ----> awięc wszystko trzeba pomnożyć przez 2.5
1l * 2.5 = 2.5l
1łyżeczka*2.5=2.5 łyżeczki
o.5kg *2.5=1.25kg
zurzyto :
15dag drożdży
2.5 l wody
2.5 łyżeczki miodu
1.25kg mąki
Odp. Do przygotowania rozczynu zurzyto 1.25kg mąki i 2.5 l wody .