Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:50:10+01:00
Bramkarze:

Cédric CARRASSO
Nicolas DOUCHEZ
Hugo LLORIS
Stève MANDANDA

Obrońcy:

Eric ABIDAL
Gaël CLICHY
Julien ESCUDE
Patrice EVRA
Rod FANNI
William GALLAS
Bakary SAGNA
Sébastien SQUILLACI

Pomocnicy:

Abou DIABY
Alou DIARRA
Lassana DIARRA
Florent MALOUDA
Moussa SISSOKO
Jérémy TOULALAN

Napastnicy:

Nicolas ANELKA
Karim BENZEMA
André-Pierre GIGNAC
Bafetimbi GOMIS
Sidney GOVOU
Thierry HENRY

(Stan z dnia: 14.10.2009)
2 5 2
2009-11-01T19:40:50+01:00
Nicolas DOUCHEZ
Hugo LLORIS
Stève MANDANDA

Obrońcy:

Eric ABIDAL
Gaël CLICHY
Julien ESCUDE
Patrice EVRA
William GALLAS
Bakary SAGNA
Sébastien SQUILLACI

Pomocnicy:

Abou DIABY
Alou DIARRA
Lassana DIARRA
Florent MALOUDA
Moussa SISSOKO
Jérémy TOULALAN
Frank RIBERY

Napastnicy:

Nicolas ANELKA
Karim BENZEMA
Bafetimbi GOMIS
Sidney GOVOU
Thierry HENRY