Tu chodzi o ilustrację do cytatu
,,Alina właśnie kończyła pić drugą szklankę soku malinowego,
gdyż nagle zapukał ktos do starych zardzewiałych i brudnych drzwi,,
chodzi mi o podanie strony z takim podobnym rysunkiem do
tego cytatu bo musze go narysowac do zeszytu
albo na paincie taki namalujcie i umiescie go gdzies
albo do załącznika dajcie
daję naj
czekam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:43:16+02:00
Proponuję, aby to narysować w ten sposób:
Alina siedzi na krześle przy stole. Stoi odstawiona już pusta szklanka, po której może ściekać jeszcze jakaś ostatnia kropla soku, na stole stoi do połowy pełna butelka tego soku. Dziewczyna głowę ma zwróconą ku drzwiom, sprawia wrażenia jakby się podnosiła aby otworzyć nad drzwiami może wisieć poruszający się dzwonek, sugerujący, że ktoś dzwoni (puka) .
2010-03-31T20:52:59+02:00
Wiesz...ja ci tego nie narysuje i linka tez ci nie przesle, ale mozesz narysowac takie poszarpane drzwi a w srodku dziewczynke pijaca sok malinowy ktora siedzi na podlodze albo na krzesle przy malutkim stoliku