Odpowiedzi

2009-11-01T18:47:19+01:00
Dla Księcia ten niby świat do rosłych jest dziwny do du.py...Dla niego dorośli są jak dzieci
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:52:34+01:00
Ludzie dorosli sa dla malego ksiecia smieszni ze wzgledu na swoja proznosc, zadze wladzy, posiadnia. tylko bowiem istota zdolna do uczuc jest prawdziwie ludzka.
dorosli w swoim postepowaniu najczesciej kieruja sie glosem rozsadku a nie sercem. "dorosli sa zakochani w cyfrach. jezeli opowiemy imo nowym przyjacielu nigdy nie zapytaja o rzeczy najwazniejsze"