Zadanie 1 ze 20 strony suplementu dla klas 6
(chodzi o tą tabelke)(a tak dokładnie nie wiem 5 przykładu)
1.Uzupełnij tabelkę(Pilne!!!!)
prędkość...............2km/h
czas.....................(tu trzeba wpisać)
droga..................200m
a jakbyście mogli to napisz wszystkie rozwiązana bo se musze sprawdzić daje naj!!naj!!naj!!


sorki to z matematyki jest

3

Odpowiedzi

2010-03-31T21:15:52+02:00
Czas= droga/prędkość
2km=2000m
czas=200m/2000m/h
czas=0,1h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T21:17:10+02:00
Prędkość : 40 km / h , 18 m/s , 55 km/h , 30km/h ( 0,5m/min ) , 2 km/h , 10m/s ,


Czas : 15 min , 1 min , 6 h , 30 min , 6 min , 30 min
Droga : 10 km , 1080 m, 330 km , 15 km , 200 m , 18 km ,

Pozdrawiam :)
2010-03-31T21:29:34+02:00
Prędkość: 40km/h 18m/s 55km/h 30km/h 2km/h 10m/s
czas: 15min. 1min 6h 30min 0.1h 1800s
droga: 10km 1080m 330km 15km 200m 18km