Odpowiedzi

2010-03-31T21:07:00+02:00
8 mln ha = 8000000 ha
400 tys ha = 400000 ha

400000 ha/8000000 ha = 4 / 80 = 0,05 = 5%

Ponownego nasadzenie wymaga 5% lasów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T21:08:22+02:00
Jaki to procent całości polskich lasów?
400000=0,4mln
8mln/0,4mln=20%
Odp.: To 20% wszystkich lasów.
2010-03-31T21:09:27+02:00
8 mln ha=8000tys ha
8000tys ha=100%
400 tys ha=x

x=400tys ha*100%:8000tys ha
x=5%

Odp.Te lasy stanowią 5% całości polskich lasów.