Odpowiedzi

2010-03-31T21:09:25+02:00
Chyba maszyny,rórzne kamienie w ziemi,coraz mniej pól uprawnych i rolników

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T21:16:55+02:00
Na wielu obszarach w Polsce , wystepuje nadmiar lub niedobor wody , maly wskaznik mechanizacji , slabe otoczenie rolnictwa - skup i przetworstwo produktow rolnych , duza zmiennosc pogody - wystepowanie przymrozkowo oraz intensywne letnie burze polaczone z gradobiciem ,
2 4 2