Odpowiedzi

2009-11-01T18:50:51+01:00
Zadanie:
560-100%
240-x
560x=240*100%
56x=2400%
x=42%
-----
560-240=320
-----
560-100%
320-x
560x=320*100%
56x=3200
x=57%
57%-42%=15%
Odp:Chłopców jest więcej o 15%, a dziewczyn mniej o 15%.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:51:28+01:00
560-240=320 jest chłopców 320:240=1,[33] =około 133% -100%= około 33% odp.chłopców jest o około 33 % więcej 240:320=0,75 0, 75=75% 100%-75%=25% dziwczynek jest m,niej o 25%
1 5 1
2009-11-01T19:17:38+01:00
560- liczba wszystkich uczniów
240- liczba dziewczyn
560-240=320-liczba chłopców

560 - 100%
240 - x

24000:560= 42,86%

% dziewczyn w szkole

560 - 100%
320 - x

32000:560= 57,14%

% chłopców w szkole

57,14%-42,86%= 14,28%

odp: Chłopców jest więcej o 14,28% od dziewczyn