Odpowiedzi

2010-03-31T22:08:03+02:00
M. hrabia hrabia
D.hrabi hrabi
C.hrabiemu hrabiom
B.hrabiego hrabi
N.hrabim hrabiami
MSC.hrabiemu hrabiach
W. Hrabi hrabia


M.sędzia sędziowie
D.sędziego sędzi
c.sędziemu sędziom
B.sędziego sędzi
N.sędzim sędziami
Msc.sędzi sędziach
sędzio sędziowie
5 3 5
2010-03-31T22:11:31+02:00
Sędzia
m sędzia sędziowie
d sędziego sędziów
c sędziemu sędziom
b sędziego sędziów
n sędzią sędziami
msc sędzi sędziach
w sędzio sędziowie

hrabia
m hrabia hrabiowie
d hrabiego hrabiów
c hrabiemu hrabiom
b hrabiego hrabiów
n hrabią hrabiami
msc hrabii hrabiach
w hrabio hrabiowie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T22:25:57+02:00
hrabia
M.hrabia M.hrabiowie
D.hrabiego D.hrabiów
C.hrabiemu C.hrabiom
B.hrabiego B.hrabiów
N.z hrabią N. z hrabiami
Ms.o hrabi Ms. o hrabiach
W.hrabio! W. hrabiowie!

sędzia
M.sędzia M. sędziowie D.sędziego D.sędziów
C.sędziemu C.sędziom
B.sędziego B.sędziów
N. sędzią N.sędziami
Ms. sędzi Ms.sędziach
W.sędzio! W.sędziowie!



8 4 8