Odpowiedzi

2010-03-31T22:33:53+02:00
To pierwsze tzn Przykro mi ... :)
a entschuldigung przepraszam
1 5 1
2010-03-31T22:35:38+02:00
1. Tutmirleit - Bardzo Cię przepraszam ale nie wiem, ale chyba ,,Przykro mi''
2. Entschuldigung - To na pewno ,,Usprawiedliwienie'', albo ,,Przeprosiny''

Mam nadzieję że ucieszysz się chociaż z teko jednego wyrazu:)
Pozdro:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T22:36:16+02:00
Es tut mir Leid. [przykł.] - Przepraszam.

Entschuldigung - przepraszam

tak mi się bynajmniej zdaje : )
1 4 1