Odpowiedzi

2010-03-31T22:50:01+02:00
Sinα = √10/10
cosα = 3sinα = 3√10/10

tgα = sinα/cosα = sinα/3sinα = 1/3
1 5 1
2010-03-31T22:50:57+02:00
3sinα=cosα
musisz isc z jednyki trygoometrycznej
1=sin^2α+cos^2α
cosα=piewiaastek z 1- sin^2α
i wstaw to tu i masz
3sinα=cosα
3sinα=piewiaastek z 1- sin^2α podniesc do kwadratu
9sin^2α=1-sin^2α
10sin^2α=1
sin^2α=1/10
sinα=pierw z 10/10 lub sinα=- pierw z 10/10 moze byc ujemny wtedy bedzie rozwarto katny
tylko zbytnio nie napisałes co trzeba obliczyc jakby co to napisz jesli chodziło ci ocos innego:D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T22:51:27+02:00
3sinα=cosα

sin²α+cos²α=1
sin²α+(3sinα)²=1
10sin²α=1
sin²α=1/10
sinα=√(1/10)
cosα=3√(1/10)