Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T23:32:40+02:00
A) przed tobą 17 czyli za tobą też 17 + ty czyli 17+17+1=35
b) przed tobą 17 za tobą 34 + ty czyli 17+34+1=52
2010-03-31T23:33:12+02:00
A . 18 - 1 = 17 * 2 = 34 + 1 = 35
odp . : było 35 zawodników .
b . 35 + 17 = 52
odp . : było 52 zawodników .
2010-03-31T23:33:15+02:00
Przede mną 17 zawodników

a)
2*17+1=35
Odp. 35 zawodników

b) 3*17+1=52
Odp. 52 zawodników