Odpowiedzi

2010-03-31T23:41:08+02:00
Kapitulacja Zamościa - 21 październik 1831
Detronizacja Cara Mikołaja - 25 stycznia 1831
Bitwa pod Ostrołęką - 26 maja 1831
Gen. Chłopicki - pierwszym dyktatorem [nie wiem]
Zdobycie Warszawy przez Rosjan - 6-7 wrześień 1831
2010-03-31T23:47:34+02:00
Powstanie- 1830-1831
Gen. Chłopicki - pierwszym dyktatorem - 5 grudnia 1830
Detronizacja cara Mikołaja - 25 stycznia 1831 r.
Bita pod Ostrołęką - 26 maja 1831
Zdobycie Warszawy przez Rosjan - 8 wrzesień 1931
Kapitulacja Zamościa - 21 października 1831

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T23:48:05+02:00
1807.02.16-bitwa pod Ostrołęką
1813.11.22-kapitulacja Zamościa
1830.11.30 -wybuch powstania listopadowego
1830.12.05- Generał Chłopicki pierwszym dyktatorem
1831.01.25 -detronizacja Cara Mikołaja
1831.05.26- druga bitwa pod Ostrołęką
1831.09.07-obrona Warszawy przez Rosjan
1831.10.21- druga kapitulacja Zamościa.
10 1 10