Uporzadkuj chronologicznie podane nizej wydarzenia i dopisz daty.
przywrocenie cesarstwa we francji, poczatek powstania na wegrzech, parlament panstwniemieckich we frankfurcie uchwala konstytucje, francja staje sie po raz drugi republika, poczatek rewolucji w wiedniu, poczatek wiosny ludow w paryzu.


bardzo prosze o odp;*

2

Odpowiedzi

2010-03-31T23:55:47+02:00
Francja staje się po raz drugi republika - 22 września 1792
początek rewolucji w Wiedniu 1848
początek wiosny lodów w Paryżu. 1848
przywrócenie cesarstwa we Francji- 1852
parlament państw niemieckich we Frankfurcie uchwala konstytucje, 1918
początek powstania na Węgrzech – 1956
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T00:06:54+02:00
Francja staje sie po raz drugi republika- 22 września 1792 r
Początek wiosny ludów w Paryżu - 22 luty 1848
Początek rewolucji w Wiedniu - 13 marca 1848 r
Parlament państw niemieckich we Frankfurcie uchwala konstytucje - 9 kwiecień 1866
Przywrócenie cesarstwa we Francji - wrzesień 1870
Początek powstania na Węgrzech - 23 października 1956
3 3 3