Napisz list motywacyjny do kierownika obozu letniego, jako osoba ubiegająca się o przyjęcie na stanowisko wychowawcy. ;-)
[chodzi o przedmiot WOS, pomyliłam się zaznaczając j.polski, ale zresztą to i tak nie ma najmniejszego znaczenia]

2

Odpowiedzi

2010-04-01T01:39:55+02:00
Odp.
Karolina Kwiatek Mława 23.05.2010
Studentka
III roku pedagogiki
Akademia Podlaska
w Siedlcach.

Zwracam się z uprzejmą prośbą do kierownictwa obozu letniego
młodzieży w Siedlcach o przyjęcie mnie na stanowisko wychowawcy ,opiekuna kolonijnego.
Prośbę swoją motywuję faktem ,iż posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz predyspozycje do pracy z młodzieżą.
W roku 2008 ukończyłam kurs wychowawcy kolonijnego i wiem,że nie zawiodę oczekiwań organizatorów.Mam dobry kontakt z młodzieżą,umiem organizować imprezy typu kulturalnego i sportowego.Mam uprawnienia trenera III-klasy w tenisie stołowym i doskonale gram na gitarze.Umiem szybko porozumiewać się z młodzieżą ,jestem bezpośrednia i bardzo kontaktowa.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poszanowaniem;
Karolina Kwiatek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T02:00:49+02:00
Wrocław, dn.31.03.2010r.


Kasia Markiewicz
ul. Cicha 21/12
70-033 Wrocław
tel. 402-494-488
e-mail: [email protected]

Kierownik
Mieczysław Kornacki
Biuro Podróży ''M.Holiday''
ul. Błotna 88
50-393 Szczecin




Odpowiadając na pańskie ogłoszenie, zamieszczone w tygodniowej gazecie "KONTAKT", dotyczące wyjazdu do Dziwnówka, zagłaszam swoją kandydaturę na stanowisko wychowawcy, opiekuna kolonijnego.

Prośbę swą motywuję faktem, że posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz predyspozycje do pracy z młodzieżą. W roku 2008 ukończyłam kurs wychowawcy kolonijnego, co jest równoważne z tym, że nie zawiodę oczekiwań organizatorów. Mam dobry kontakt z młodzieżą, potrafię organizować imprezy typu kulturalnego i sportowego. Mam uprawnienia trenera III-klasy w tenisie stołowym, przy czym doskonale gram na gitarze.

Jestem bardzo odpowiedzialna, solidna i konsekwentnie dążę do celu. Jestem otwarta na nowe idee i łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi. Szczególne zaufanie wzbudzam u dzieci i młodzieży.
Praca w tak znakomitym, twórczym i profesjonalnym zespole bedzie dla mnie bardzo satysfakcjonująca.

Uprzejmie proszę o pozytywne ustosunkowanie się do mojej prośby, wyznaczając mi termin rozmowy kwalifikacyjnej.








Spis załączników:
* Curriculum Vitae
* Ksero ukończenia uczelni
* Referencje - na pańskie życzenie
* Zdjęcie