Odpowiedzi

2009-11-01T18:59:21+01:00
W ruchu jednostajnym przyspieszonym s=( V*t)/2
2s=V*t
t=2s/v
t= 288/48=6s
2009-11-01T18:59:39+01:00
S = 1/2(V-Vo)t

czyli

144 = 1/2 * 48 m/s * t
t = 6s

odp. czas ten wynosi 6 sekund


Pozdrawiam! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:01:35+01:00
Wystarczy przekształcić wzór na prędkość w ruchu jedn. przyspieszonym

s=at²/2
a=v/t
s=(v/t*t²)/2
s=vt/2
t=2s/v
t=(2*144)/48=6 [s]