Odpowiedzi

2010-04-01T08:11:53+02:00
Pc=2Pp+Pb
V=a do 3
V=Pp*H
4 2 4
2010-04-01T08:15:28+02:00
Może skorzystaj tej strony; matematyka.pisz.pl/strona/986.html

wtedy będziesz bardzie rozumiał/a oznakowania
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T08:18:38+02:00
Pc = 2Pp + Pb (graniastosłup - ogólnie)
V = abc (prostopadłościan)
V = a³ (sześcian)
V = Pp × H (graniastosłup - ogólnie)


Wyjaśnienia:
Pc - pole powierzchni całkowitej
Pp - pole podstawy
Pb - pole powierzchni bocznej

V - objętość
a, b, c - krawędzie prostopadłościanu
9 3 9