Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T09:09:47+02:00
Ja trochę źle rozporządzam swoim czasem wolnym. Gram na komputerze godzinami zamiast uczyć się na sprawdziany i klasówki. Wychodzę z koleżankami i kolegami na dwór zamist przeczytać coś, powtórzyć sobie. Mama nagania mnie do nauki, a ja tylko przed tym komputerem.

Liczę na naj
4 2 4
2010-04-01T09:12:32+02:00
Myślę, że dobrze rozporządzam swoim czasem. Chociaż czasami na naukę poświęcam mniej czasu niż na np. oglądanie telewizji. Często bawię się z moim kotem. Odpoczywam po przyjściu ze szkoły i po zjedzeniu obiadu. W weekendy jeżdżę na rowerze i chodzę na spacery.
2 4 2