Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T09:39:49+02:00
Można to namalować na wiele sposobów:
-namalować Rosjanina z karabinem
-narysować dół wykopany i w nim leżących ludzi
-lub namalować las i krzyże
2010-04-01T09:40:11+02:00
Proponuje narysować/namalować las mozebyc tez flaga polska.
A na 1 planie żołnierze polscy w mundurach z przewiazanymi oczami.
2010-04-01T09:40:23+02:00
No namaluj tam może zabijanych ludzi....

Ja też kiedyś miałam podobny temat to narysowałam z 5 ludzi z tyłu armata i obok palący się dom... ;]
Tylko ja miałam troszkę inny temat a dokładniej do o mordzie w Wawrze ( jest to osiedle w Warszawie ) ;]