Odpowiedzi

2010-04-01T09:54:15+02:00
W Wielkiej Brytanii na czele rządu stoi premier i jego partia w tym kraju jest wiele partii. W Niemczech na czele stoi kanclerz i wszystkie partie są w rządzie. W USA jest aby partie i wygrana rządzi krajem a na czele rządu stoi prezydent. Natomiast w Polsce jest tak że na czele rządu jest premier i w rządzie znajdują się wszystkie partie które w wyborach miały ponad 8%

Mam nadzieję że pomogłem
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T09:56:50+02:00
Wielka Brytania-jest monarchia parlamentarna, w ramach której funkcjonuje system gabinetową parlamentarny. Pod względem terytorialnym Wielka Brytania jest unią realną poszczególnych części składowych.

Niemcy-o demokratyczna republika federalna z jedynym w swoim rodzaju systemem kanclerską parlamentarnym.

Stany Zjednoczone-są państwem federalnym, w którym podmiotami federacji są stany. W kraju tym obowiązuje jako najwyższy akt prawny konstytucja z 1787 roku, będąca najstarszą spisaną konstytucją na świecie

Polska-określony jest Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej uchwaloną przez Zgromadzenie Narodowe 2 kwietnia 1997 roku.

licze na naj.....
2 4 2