Odpowiedzi

2010-04-01T09:55:26+02:00
* przeciwprostokątna każdego trójkąta prostokątnego opisanego na okręgu, to średnica tego okręgu, wiec skoro promien okregu jest 5 to srednica =10
zalezności:
przy 30 stopniach =a pierwiastek z 3
przy 60 =x
przeciwprostokatna =2x

przeciwprostokątna 10.
bok przy 60 stopniach =5
bok ten przy 30stopniach, powiedzmy,ze AB= to a pierwaistek z 3, czyli 5pierwiastek z 3
obw= 10+5+5pierwiastk z 3= 15+ 5pierwiastek z 3

pole;)
5*5pierwiastek z 3//2= 12,5pierwaistek z 3
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:04:03+02:00
Rozwiązanie z rysunkami w załączniku
6 5 6