1)Napisz krotkie ogloszenie o zgubieniu cennego przemiotu.nie ujawniaj w nim kto go zgubil.jakie formy czasiwnikow zastosowalas
2)niespodzieaanie poklociles sie z najlepszym przyjacielem.wyraz swoje uczucia w kilku zdaniach bezpodmiotowych.
I gdyby mial ktos cwiczenia do klasy 6 podstawowki zeszyt cwiczen ,,Jutro pojde w swiat" Hanna dobrowolska to chcialbym odpowiedzi na zadania 232,233,243,244245,246,247 Nagrodze punktami

2

Odpowiedzi

2010-04-01T10:12:41+02:00
1) UWAGA !!!
Został zgubiony złoty zegarek z otwieranym wieczkiem!
Na wieczku są wyryte drobne liski i kwiatuszki.
Za oddanie przedmiotu jest nagroda niespodzianka!
Znalazcę proszę o pilny kontakt na numer: 666-777-888
2)Strata przyjaciela jest bardzo smutna. Myśli się o nim przez cały czas. Zastanawia, czy to jego wina czy nie? Ciągle się chce, by wrócił.
_________________________________________

Przykro mi , ale nie mam ćwiczeń.
Mam nadzieję , że pomogłam :)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:37:20+02:00
1.
Zgubiono telefon kom. marki sony ericsson . Ostatnio widziano go w szkole podstawowej nr.4.
Miał na sobie przywieszkę z napisem "cool"
Na znalazcę czeka nagroda
prosimy dzwonić pod nr : 456852982
2)
Smutek z powodu kłótni. Brak pocieszenia.
Ciężkie pogodzenie się. Dziwne uczucie z powodu przyjaciela.

Ćwiczenia ma mój brat ale nieuzupełnione wszystkie :
243:
1 zdanie: Gdy ostatnio byłem w bibliotece,poprosiłem o "Winnetou" --> i tu trzeba podkreslić "Gdy ostatnio byłem w bibliotece"
2 zdanie (nie bd już pisac)
trzeba podkreślić "powieść Karola Maya jest książką"
3 zdanie:
podkreślic: "gdzie na koniach cwałują Indianie i kowboje"
4 zdanie:
podkreślić "odrabiam lekcje zaraz po powrocie ze szkoły"

zad.245
1(dopisać) kiedy aktorzy są gotowi do wystawienia sztuki.
2 gdyż zaczął się spektakl
3.czy umięją role na pamięć
4 kto gra rolę ( no i tu wymyśl sobie kogo.)
5 bo aktorzy grali świetnie
6 że to będzie taka wspaniała zabawa

246:
1 zdanie (poprawione):
Nie ćwiczyłem na wf bo miałem śilny katar.
Zadzwonię gdy wrócę do domu
Cisę się że przyjechałeś.


247:
1 ( dalsza część zdania po...), ponieważ nie miałem czasu
2 gdy posprząta pokój
3. którzy się nimi opiekują


Licze na naj ; **
myślę że pomogłam ; * ; ] ; P
18 4 18