Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:09:22+02:00
A)Świadczy to o tym, że nasz organizm pobiera tlen do wszystkich komórek naszego ciała, a ilośc której nie zużyje po prostu wydychamy.

b) W wyniku procesów życiowych zachodzących w naszym ciele, komórkach naszego ciała produkowany jest dwutlenek węgla, przez co znajduje się go więcej w powietrzu wydychanym.
2010-04-01T10:35:44+02:00
A.)Organizm pobiera tlen do wszystkich komórek ciała, a ilośc której nie zużyje i pozostaje to po prostu wydychamy.

b) W wyniku procesów życiowych zachodzących w naszym ciele, komórkach naszego ciała produkowany jest dwutlenek węgla, przez co znajduje się go więcej w powietrzu wydychanym.
1 5 1