1.Zapisz wypowiedz, w której w sposób grzeczny przekonasz szewca, aby jak najszybciej naprawił twoje buty.
2.Właściciel sklepu obuwniczego w twojej miejscowości organizuje posezonową wyprzedaż. Napisz ogłoszenie o możliwości kupienia obuwia po obniżonej cenie.

JEŚLI KTOŚ RZOBI TYLKO 1 ZADANIE NIE DAM MAX!!!!!
POZDRO!

3

Odpowiedzi

2010-04-01T10:09:56+02:00
Drogi Panie szewcu. Proszę pana, aby naprawił me buty. Postaram się zapłacić jak najwięcej, jeżeli w jak najszybszym czasie je pan zreperuje. Poczekam tu, ponieważ chcę widzieć, jak zajmuje się Pan tym trudnym rzemiosłem. Gdy mi się on spodoba może też wybiorę ten zawód i razem otworzymy firmę.

Uwaga!!! Już dziś, tylko teraz, taka okazja może się więcej nie powtórzyć! Posezonowa wyprzedaż obuwia w atrakcyjnych cenach! Pośpiesz się, tylko u nasz możesz dostać piękne kozaczki i męskie cuda . Zanim skończę, czy wspomniałem już, że do każdej pary butów dodaję kolorowe sznurówki i nowe pachnące wkładki ?
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:09:58+02:00
1. Witam. Proszę pana wiem, że jest pan bardzo zajęty, ale proszę zrozumieć, że te buty są mi teraz bardzo potrzebne. Widziałem te tłumy, które potrzebują teraz butów, jednak bardzo mi zależy, żeby pan naprawił moje w pierwszej kolejności.
Nikt inny nie zrobi tego tak dobrze jak pan.

2. Ogłoszenie!!!
Mieszkańcy ...(wpisz nazwę miejscowości)! Dnia 15.04.2010 roku w naszej miejscowości organizowana jest jest posezonowa wyprzedaż butów. Targi odbędą się w godzinach 15:00 - 18:00 pod adresem Szewska 15. Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców.

Organizatorzy:
.......................
........................

:D

Mam nadzieję, że się przyda:P ^^
8 4 8
2010-04-01T10:39:35+02:00
1.Witam. Przyszłam do Pana z moimi butami, rozkleiły się a są mi naprawdę bardzo potrzebne. Widać po ilości obuwia że ma Pan dużo pracy, ale prosiła bym aby Pan moje naprawił w marę szybko a ja zapłacę Panu więcej. Są one mi naprawdę potrzebne. Przyszłam do Pana, ponieważ moja znajoma mi Pana polecała i naprawdę była bardzo zaskoczona, a kogoś lepszego od Pana niestety nie znam.

2.Ogłoszenie !
Sklep obuwniczy "Majka" przy ulicy 3-go Maja informuje o wielkiej wyprzedaży obuwia która odbywa się w dniach 20-30 marca, w godzinach otwarcia sklepu. Nie czekaj i już dzisiaj wybierz się po buty o jakich marzyłeś, ceny są naprawdę bardzo niskie.
ZAPRASZAMY !
11 2 11