Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:14:27+02:00
Gatunki muzyczne- poemat symfoniczny, symfonia programowa,miniatura fortepianowa, opera romantyczna, (nie jestem pewna dramatu muzycznego)

pozdr;**
5 4 5
2010-04-01T10:36:17+02:00
Gatunki i formy:
-pieśń
-poemat symfoniczny
-koncert
-symfonia programowa
-dramat muzyczny
-opera romantyczna
-miniatura fortepianowa
4 4 4
2010-04-01T10:50:43+02:00
-pieśń
-poemat symfoniczny
-dramat muzyczny
-opera romantyczna
-symfonia programowa
-miniatura fortepianowa
11 4 11