Witam! Oto krótka i łatwa praca z angielskiego :D
Temat pracy jest taki....

Czy w naszym mieście są kosze na śmieci?? Po co i dlaczego one są?? I czy spęłniają swoją funkcje i powinno ich być jak najwięcej(tak lub nie)

Praca ma być dosłownie w 5-6zdaniach,jako krotka(do nauczenia się na pamieć) wypowiedź ustna

P.S. - ma być w 1.os. czyli, np: In my city is a lot of rubbish bins...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:24:08+01:00
In my city we haven't a lot of rubbish bins, because people think that they don't need them. People throw out their litter everywhere. They don't worry about our city. My city isn't clean. I recycling my rubbish and i hope that everyone will do this and our city will be cleaner.
2009-11-01T19:38:25+01:00
In my city is a much rubbish bind. It is very weel.It green and blue.
To green [ wyrzuca się plastik.
And to green [wyrzuca się] buttle.