Prosze o odpowiedz bardzo tego potrzebuje wiem ze punkty sa skromne ale odaje wszystko co mam

1.Reszta kwasowa w kwasie chlorowodorowym ilu jest wartosciowa
2.Reszta kwasowa kwasu siarkowego (VI) ilu jest wartosciowa
3.Reszta kwasowa kwasu fosforowergo (V) ilu jest wartosciowa
4.W soli SnCL2 wartosciowosc metalu wynosi
5. W soli Mn(SO4)2 wartosciowosc metalu wynosi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:31:22+02:00
1. Cl⁻
2. SO₄²⁻
3. PO₄³⁻
4. Sn (II)
5. Mn (IV)

:)
2010-04-01T10:32:01+02:00
1. jednowartościowa
2. dwuwartościowa
3. trójwartościowa
4. dwuwartościowy
5. czterowartościowy

Pozdrawiam:)
2010-04-01T11:16:13+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. HCl..........Cl(I)
2. H₂SO₄.......SO₄²⁻(II)
3. H₃PO₄³⁻......PO₄³⁻(III)
4. SnCl₂........Sn (II)
5. Mn(SO₄)₂....Mn (IV)
1 5 1