Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T10:38:07+02:00
Pszenica--->mysz--->kot

szarotka--->lemingi--->pardwa górska--->suseł--->kruk--->gronostaj--->sowa śnieżna--->pieściec--->wilk--->niedźwiedź polarny

poziomka--->sarna--->lis--->pchły

sosna--->kornik--->dzięcioł--->kuna leśna

liscie trawy--->mszyce--->biedronka--->czajka--->jas
liść --------biedronka-------------kuropatwa
brzoza-----mszyce------------biedronka
brzoza-------mszyce------biedronka-------sikora------jastrząb
szarotka --- lemingi --- pardwa górska --- suseł
2 3 2
2010-04-01T11:04:33+02:00
Plankton-larwy owada(chruścik)-komar-żaba