Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T09:37:48+02:00
Wniosek jest taki, że jak rzeka posiada duży spadek to erozja będzie większa, ponieważ rzeka z dużą siłą oddziaływuję na skały (teren), a tak samo to się ma do akumulacji, ponieważ im siła jest większa rzeki tym potrafi ona więcej nagromadzić materiału na dnie wgłębień koryta rzecznego.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T10:24:03+02:00
Im większy spadek rzeki tym większa erozja, im mniejszy spadek rzeki tym większa akumulacja.