Odpowiedzi

2009-11-01T19:04:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:15:58+01:00
Myślę, że chodzi tu o zastosowanie funkcji trygonometrycznych.

Druga sprawa to jest pytanie rzędu co rozumiesz jako ,,odcinek'' (odcinek=x)

1) jeżeli jest to trasa narciarza po równi pochyłej, wtedy
x = 3/cos(30) ≈ 3,46 km

2) jeżeli odcinek rozumiesz jako przebytą drogę w lini prostej przy powierzchni, to wtedy:
x=3*cos(30) ≈ 2,6 km