Odpowiedzi

2009-11-01T19:04:43+01:00
Prawa
pomoc
pomoc rodzinie
różne wypady do miasta
obowiązki
mówienie prawdy
pomoc w trudnych sytuacjach
podtrzymywanie na duchu
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:05:45+01:00
Obowiązki:

-dotrzymywanie słowa
-dyskretność
-bycie wyrozumiałym
-przyjaźń na dobre i na złe
-utrzymywanie dobrych kontaktów przez długi czas
13 4 13
2009-11-01T19:10:46+01:00
Prawa:
-Prawdziwy przyjaciel otwiera sam lodówkę i czuje się jak u siebie w domu.
-
-

Obowiązki:
-Prawdziwy przyjaciel stara się zawsze być przy innej osobie, która ma kłopoty.
-Prawdziwy przyjaciel pomaga rozwiązać Ci problemy.
-Na prawdziwego przyjaciela zawsze można liczyć.
-Prawdziwy przyjaciel jest do końca naszych dni.
-Prawdziwy przyjaciel lubi Cię takiego jakim jesteś naprawdę
10 2 10