Odpowiedzi

2009-11-01T19:06:44+01:00
3/4 z 460 = 345
1/5 z 460 = 92

460 - (92+345)= 23
16 4 16
2009-11-01T19:08:01+01:00
460×¾=345-jabłonie

⅕×460=92-grusze

460-(345+92)=460-437=23-śliwki

W tym sadzie rośnie 23 drzew śliwek
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:08:32+01:00
Wszystkie - 460
jabłonie - 460×¾=345
grusze - 460×⅕=92
śliwy - 460-(345+92)=23
Odp. W tym sadzie rosną 23 śliwy.
22 4 22