Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T11:39:53+02:00
1. Tydzien poprzedzający wielkanoc nazywa się Wielki Tydzień.
2.Pierwszy dzień wielkanocy nazywa się Niedziela Wielkanocna.
3.Życzenia wielkanocne piszemy na kartkach pocztowych, najczęściej.
2010-04-01T11:39:55+02:00
1. Tydzień poprzedzający Wielkanoc nazywa się Wielki Post.
2. Pierwszy dzień Wilekanocy nazywa się Wielka Sobota.
3. Życzenia wilekanocne piszemy ręcznie lub na komputerze, na kartkach świątecznych w formie pocztówek, e-mailami, w wiadomościach.

Liczę na naj
1 5 1
2010-04-01T11:40:51+02:00
Tydzień poprzedzający Wielkanoc to Wielki Tydzień od Niedzieli Palmowej do Wielkiej Soboty.
Pierwszy dzień Wielkanocy to Niedziela Zmartwychwstania.
Życzenia Wielkanocne piszemy na kartkach wielkanocnych :D
1 5 1