Odpowiedzi

2010-04-01T12:06:16+02:00
Jean-Auguste-Dominique Ingres

Bonaparte jako pierwszy konsul - 1804, Musée du Grand Curtius, Liège
Pan Rivière - 1805, Luwr.

Jacques-Louis David

Przysięga Horacjuszy 1784
Żebrzący Balizariusz

Marcello Bacciarelli

Portret Stanisława Augusta w stroju koronacyjnym
Poczet królów polskich

Bernardo Belotto Canalleto

Rio dei Mandicanti i Scuola di San Marco (1740) olej na płótnie
Krakowskie Przedmieście od strony Bramy Krakowskiej (1767-68)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T12:09:11+02:00
Jean-Auguste-Dominique Ingres
1.Bonaparte jako pierwszy konsul -1804
2.Napoleon I na tronie cesarskim -1806
Jacques-Louis David
Przysięga Horacjuszy - 1784
Portret konny Stanisława Kostki Potockiego - 1781
Marcello Bacciarelli
Portret Apolonii Poniatowskiej z synem Stanisławem - 1757
Portret Stanisława Augusta Poniatowskiego z Klepsydrą - 1793
Bernardo BELLOTTO CANALETTO
Krakowskie Przedmieście w Warszawie od strony Nowego Światu
Plac Lobkowitza w Wiedniu
3 3 3
2010-04-01T12:13:25+02:00
*Jean-Auguste-Dominique Ingres - Łaźnia turecka, Apoteoza Homera.
* Jacques-Louis David - Śmierć Sokratesa, Przysięga Horacjuszy.
* Marcello Bacciarelli - Portret Stanisława Augusta w stroju koronacyjnym, Poczet królów polskich.
* Bernardo Belotto Canalleto - Plac Lobkowitza w Wiedniu, Kościół św.Anny w Warszawie.
1 5 1