Odpowiedzi

2010-04-01T12:09:19+02:00
Jest to rozpadanie się soli pod wpływem wody (H2O) na kationy metali i aniony reszty kwasowej.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T12:09:53+02:00
Dysocjacja jonowa soli to rozpad cząsteczek soli na kationy metali i aniony reszt kwasowych pod wpływem cząsteczek wody. ...
6 4 6
2010-04-01T12:10:32+02:00
Dysocjacja jonowa to sieć krystaliczna, która zbudowana jest z połączonych wiązaniami jonowymi atomów, rozerwanie tych wiązań przez cząsteczki wody prowadzi do przejścia do roztworu jonów metali i jonów reszt kwasowych tworzących daną sól. Pozdrawiam, chyba dobrze.