Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T12:44:25+02:00
Świat widziany oczami zwierząt jest czarno-biały - pozbawiony kolorów. Małe zwierzęta patrzą na świat z dołu i wszystko co większe wydaje im się straszne i przerażające. Większe zwierzęta oglądają świat z góry i nie boją się o siebie tak jak te mniejsze.
1 4 1
2010-04-01T12:45:43+02:00
Swiat widziany dla zwierzęcia jest taki jak i dla ,człowieka tylko ,że zwierzęta , niektóre sie boją natury.
2 1 2