Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T12:18:59+02:00
Starsza osoba z wąsem.
Drobne oczy zagubione na twarzy.
Zwykle nosił słomiany kapelusz z dziurą.
Jeździł na starym i zmęczonym koniu.
Jego zbroja była poniszczona przez rdzę.
3 4 3
2010-04-01T12:20:40+02:00
Wiek szlachcica zblizal sie do pięćdziesiatki. Byl czlowiekiem silnie zbudowanym, suchym, chudego oblicza, lubil w czas wstawac, byl wielkim milosnikiem lowow. Posiada; kopie w tulei, starodawna tarcze, chuda szkape oraz gonczego charta.
2 3 2
2010-04-01T12:22:38+02:00
-myśli nieracjonalnie ,wbrew zdrowemu rozsądku
-wysoki
-chudy
często pakuje się w tarapaty
-ubrany w starą zbroję
-szalony
-bezmyślny
-naiwny
1 4 1