Odpowiedzi

2010-04-01T12:56:03+02:00
Obiekty w Polsce
Pałac Herbsta w Łodzi (medal 1990)
Kościół odpustowy „Na Pólku” pod Bralinem (medal 1992)
Kościół św. Filipa i św. Jakuba w Sękowej (medal 1994)
Cerkiew w Owczarach (medal 1994)
Muzeum Zamoyskich w Kozłówce (medal 1996)
Pałac w Tułowicach (medal 1998)

Mogę tylko tyle pomóc :)
2010-04-01T12:56:31+02:00
Vidámpark w Budzie
Medale
pałac Herbsta w Łodzi (medal 1990)
kościół odpustowy „Na Pólku” pod Bralinem (medal 1992)
kościół św. Filipa i św. Jakuba w Sękowej (medal 1994)
cerkiew w Owczarach (medal 1994)
Muzeum Zamoyskich w Kozłówce (medal 1996)
pałac w Tułowicach (medal 1998)
Muzeum w Biskupinie (medal 2006)
Dyplomy
Kościół św. Franciszka Serafickiego w Poznaniu (tzw. "kościół bernardynów") (dyplom 1989)
dwór w Turowej Woli (dyplom 1992)
pałac myśliwski w Antoninie (dyplom 1993)
zamek Sułkowskich w Rydzynie (dyplom 1994)
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (dyplom 1994)
Państwowe Muzeum Zamkowe w Pszczynie (dyplom 1995)
dawna papiernia w Konstancinie-Jeziornie (dyplom 2003)
Wyróżnienia
Za konserwację zbiorów szat i ubiorów liturgicznych w kryptach bazyliki świętych Janów w Lublinie (dyplom za zbiory dzieł sztuki, 2002)

Liczę na naj:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:06:59+02:00
1. pałac Herbsta w Łodzi (medal 1990)
2. kościół św. Filipa i św. Jakuba w Sękowej (medal 1994)
3. Muzeum w Biskupinie (medal 2006)
4. kościół odpustowy „Na Pólku” pod Bralinem (medal 1992)
5 . pałac w Tułowicach (medal 1998)


Vidampark w Budzie -w dzielnicy Zuglo znajduje się lunapark - Vidampark. Jest to ulubione miejsce zabaw młodzieży i dzieci. Znajdują się tu kolejki górskie, strzelnice, pałace strachów