Odpowiedzi

2010-04-01T12:33:34+02:00
Mój charmonogram dobrego sprzątania: powywalac wszystkie rzeczy w pokoju, wyrzucic co niepotrzebne, a potem wszystko poukładac równo, żeby rzeczy jak najbardziej do siebie pasowały(książki do książek, długopisy do długopisów itp.)
2010-04-01T13:00:43+02:00
Ja robie to tak

wywalam wszystko z szuflad i szafek, biore reklamowke i wkladam tam nie potrzebne rzeczy, potem ukladam wszystko i jest porządek
przy sprzątaniu zawsze slucham muzyki to mi szybciej idzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:11:39+02:00
Najpierw chowam ciuchy do szafy
Potem sprzątam na biurku
Następnie szafka, biblioteczka i szafeczka nad biurkiem oczyszczona ze śmieci
Dalej ścieram kurze
Oraz odkurzam pokój
Podlewam kwiatki
Na koniec małe poprawki
Gotowe