Zadanie:
Kości stanowią około 1/6, a mięśnie 2/5 całej masy ciała. jaką masę mają kości, a jaką mięśnie człowieka o wadze 60kg????
pomóżcie daję 10 pkt. bo więcej na ta chwilę nie mam. z góry dziękuje. błagam pomóżcie......... kasiak2147

3

Odpowiedzi

2010-04-01T12:57:48+02:00
¹/₆*60= 10kg masa kości
²/₅*60=24kg masa mięśni
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T12:58:13+02:00
⅙*60kg=60/6 kg=10kg
⅖*60kg=120/5 kg=24kg
Odp.U tego człowieka kości maja masę 10kg, a mięśnie 24kg.

=]]
momisia
2 3 2
2010-04-01T12:58:31+02:00
1/6 * 60 = 60/6 = 10
2/5 * 60 = 120/5 = 24
Odp.: Kości mają masę 10 kg, a mięśnie 24 kg.