Oficjalne zaproszenie
Chodzisz do szkoły w USA i jesteś odpowiedzialny za organizację charytatywnych zawodów sportowych dla mieszkańców miasta. Dochody z imprezy zostaną przeznaczone na zakup sprzętu sportowego dla niepełnosprawnych dzieci. Napisz zaproszenie skierowane do władz miasta, w którym:
-poinformujesz, gdzie i kiedy odbędą się zawody,
-wyjaśnisz, na jaki cel przeznaczone są dochody z imprezy,
-zaprosisz przedstawicieli władz miasta do udziału w jednej konkurencji,
-poprosisz o potwierdzenie udziału w zawodach w określonym terminie.

2

Odpowiedzi

2010-04-01T13:18:05+02:00
Po polsku

Zaproszenie
Zapraszam przedstawicieli naszego miasta na coroczne zawody sportowe.
Odbeda sie na stadionie.
Przeznaczone sa dla dzieci i nastolatkow w wieku od 6 do15 lat
Zachecam do przyjscia

po angielsku

Invitation
I invite the representatives of our city for the annual sports competitions.
Will take place at the stadium.
Are intended for children and teenagers aged 6 to 15 years
I encourage you to come
Zaproponuj lepsze tłumaczenie
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:23:58+02:00
Invitation
I cordially invite you to a charitable sports event, which will be held on 24 April 2010 at the 17th in the sports center in Detroit at Washington Street. This action aims to collect money for sports equipment for children with disabilities. We cordially invite representatives of the city to participate in one of the sports competition. We guarantee a wonderful and great fun.
Please confirm your arrival until 15 April 2010 on telephone number 52542553.Please confirm your participation in sports competition until 15 April 2010 on telephone number 52542553.

We warmly welcome!
Organizers

3 4 3