Ile osi symetrii ma figuga złożona z dwóch przecinających się prostych, które nie są do siebie prostopadłe ?

( Uwaga !! to jest zadanie zamknęte ! )
Odpowiedzi
A - 1, B - 2, C - 3, D - nieskończenie wiele.

Proszę o rozwiazanie ! A i w rozwiazaniu napiscie jaka to figura :] Z góry dziękuje ! Buziaki :***

3

Odpowiedzi

2010-04-01T13:04:28+02:00
B - 2
Tak mi się zdaje
i to chyba jest prostokąt
3 3 3
2010-04-01T13:05:14+02:00
Odpowiedź B - 2 osie symetrii.
Z tego co napisałaś, są to po prostu 2 proste (nieskończenie długie) które w jednym, jedynym miejscu, będą miały punkt wspólny
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:08:21+02:00
Będzie miala 2 osie symetrii. I będą to katy wierzcholkowe ---> w zalączniku

=]]
momisia
2 3 2