Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T13:08:59+02:00
Jest to punkt zawieszony na nieważkiej nierozciągliwej nici.Cechuje go niezależność okresu drgań od maksymalnego wychylenia dla niewielkich wychyleń wahadła.:)
2 3 2
2010-04-01T13:09:37+02:00
Wahadło matematyczne- punkt zawieszony na nici nie podlegającej grawitacji. Jest niezależny od drgań, ale działa na niego grawitacja.
2 5 2