W ciepły, słoneczny dzień postawiono na parapecie okiennym dwie identyczne szklanki. Do jednej z nich nalano 150ml wody, a do drugiej 150ml denaturatu o tej samej temperaturze. Po pewnym czasie zaobserwowano, że zmniejszyła się ilość obu cieczy, ale denaturatu ubyło więcej. Z tej obserwacji wynika że:
A. woda nagrzała się do wyższej temperatury niż denaturat.
B. denaturat paruje wolniej niż woda.
C. niektóre ciecze parują szybciej niż inne.
D. ciecze parują tylko w miejscach nasłonecznionych.

2

Odpowiedzi

2010-04-01T13:12:13+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:12:29+02:00
Niektóre ciecze parują szybciej niż inne.

=]]
momisia
4 4 4