Pewnego jesiennego dnia słońce wschodzi o godzinie szóstej trzydzieści osiem, a zachodzi o godzinie 16:01(szesnatej vzero jeden). Ile czasu trwa dzień?
a)10 godzin 37 minut
b) 9 godzin 23 minut
c) 22 godzin 39 minut
d) 10 godzin 39 minut

Z OBLICZENIAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-04-01T13:19:25+02:00
16:01-6:38=9h23min
odp. B
1 5 1
2010-04-01T13:23:50+02:00
Odpowiedz: 9h23min

Ponieważ:

Od 6:38 Do 15:38 masz 9h

To od 15:38 do 16:01 brakuje ci 23 min

Jak sobie to dodasz to:

38+23=61 a godzina ma 60 min to do pełnej 16 brakuje ci 22 minuty i dodasz do tego tą 1 min co ci została z 23 min i wychodzi Ci: 16:01
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:25:45+02:00
Dane : Szukane:
wschód słońca-6.38 Czas trwania dnia
zachód słońca-16.01

Rozwiązanie :
16.01 - 6.38 =9.23
Sprawdzenie :
9.23 + 6.38 =15.61
15.61 = 16.01

Odpowiedź b
1 5 1