Odpowiedzi

2010-04-01T13:25:34+02:00
30-5=25-listopad
31-grudzień
31+25=56
odp:56 dni.
1 5 1
2010-04-01T13:25:49+02:00
Listopad: 30dni - 5dni = 25dni
grudzień: 31dni
25dni + 31dni = 56dni
odp: Mija wtedy 56 dni.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T13:34:12+02:00
Można liczyć razem z 5 listopada:
listopad
30-4 = 26
grudzień 31

razem: 57

a omijając 5 listopada
listopad
30-5=25
grudzień 31


razem 56